esmaspäev, 25. november 2019

Teine nädal:

Teine nädal läks sujuvamalt, kuna oleme juba saanud sisse elada. Teisel nädalal käisid kõik tööl ainult neli päeva. Kuna laupäeval oli meile planeeritud reis SanMarinosse. Alustasime sõitu 8:30 ja olime kuskil üheksaks kohal. Meile oli planeeritud linna tuur giidiga kes rääkis SanMarino ajaloost ja näitas kolme kuulsat SanMarino torni ja parlamendihoonet. Peale linna tutvustust oli meil vaba aeg ja Riminisse jõudsime tagasi kahe paiku.
SanMarino oli väga huvitav, puhas ja tõeliselt ilusate vaadetega linnake.

Johanna:
Teisel nädalal on juba natukene sisse elatud. Tööd on enamasti samad nagu esimesel nàdalal. Inimesed ikka sõbralikud ja lahked. Ühel päeval tegi mu tutor ettepaneku, et tahab mulle intensiivhooldust teha, muidugi lubasin, siis mitu tundi mässas seal minuga. Lõpuks tulin lokisoenguga ära. Suhtlus on natukene raske, kuna inglise keel natukene lonkab, aga google translate ikka abiks.
Naudin väga oma 2,5h pausi päeva keskel. Saan aega õues veeta ning jalutada. Praegu on ilmadega ka vedanud. Vàga mônus soe sügis 🙂

  

Janeli:
Teine nädal oli minu jaoks jällegi meeldiv. Räägin ka ise juba sujuvamalt ja vabamalt inglise keelt ning üritan purssida ka teatuid fraase juba itaalia keeles. Salongis saan inimestega väga hästi läbi ja lisaks eelmise nädala tegevustele sain teisel nädalal ka teha ühe meeste lõikuse ja triipe.
Kui alguses tundus viis nädalat pikk aeg siis praegu tagasi vaadates on kaks nädalat väga kiiresti lennanud.
 


Artur:
Teisel nädalal miskit väga praktika kohas muutunud pole, olen rohkem saanud päid pesta ja ühe korra värvida.

 


Katrin:
Teine nädal tundus nii pikk ja  sündmuste rohke! Salongis juba tunnen ennast vabamalt, aga siiski saan ainult koristada ja salongi puhtust hoida. Üritasin ka soenguid nuku peadel teha ja näidata oma oskusi. Laupäeval oli ka reis San Marinose. San Marino oli väga uhke ja huvitav! Üli ilus arhitektuur ja puhtad ja hubased tänavad. Saime ka üli maitsvaid toite süüa ja suveniire osta! 😍

 


Keitti:
Teisel nädalal sain proovida teha keratiinihooldust ühele juuksurile, see oli minu jaoks huvitav ja esimene asi mis ma siin olles õppinud olen. Muidu pole väga muidugi muutunud võrreldes esimese nädalaga.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar