esmaspäev, 2. detsember 2019

Kolmas nädal 25.11-01.12.2019!

Juba kolmas nädal! Uskumatu!
Laupäeval oli meile planeeritud väljasõit Veneetsiasse. Alustasime sõitu 7:30 hotelli eest. Kui muidu sõidab bussiga ühe otsa kuskil kolm tundi siis meil kulus selleks viis tundi. (Teepeal oli liiklusõnnetus, mille tagajärjel oli mõneks ajaks liiklus seiskunud). Selle tõttu kahjuks vähenes ka meie vaba aja kasutus Veneetsias kahe tunni võrra. Kohale jõudes oli meil tund ja kakskümmend minutit ise uudistamis aega (mis lendas linnutiivul), ja peale seda tunnine giidi tuur.
Kokku saime kohapeal olla ainult veidike üle kahe tunni ja kõik tundsid, et seda on liiga vähe, et sellist imelist kohta nautida.
P.S. Rimini on jõulutuledes, väljakutel on kuused ehitud ja jõulumeeleolu on kohal!



Johanna:
Kolmandal nädalal salongis lasti mul lisaks eelnevatele töödele veel nuku peal teostada triibutamist ning lõikust. Päevad olid klientide suhtes päris rahulikud, käis vähe inimesi. Kui väga rahvast pole, siis neil aega rohkem minuga tegeleda ja seletada ja õpetada.
Nädala keskne elu suhteliselt rutiinne salong-töö-salong-töö. Rohkem seikleme ringi kui on vabad päevad.
Kolm nädalat oleme juba ka koos elanud väikses korteris. Selline elu paneb üksi oleku aega vàga hindama 😀

 


Janeli:
Kolmandal nädalal tööga seoses minu jaoks midagi uut väga juurde ei tulnud, õpetasin neile ise kuidas teha “glam” lokke. Töö sujus.
Aga Veneetsia- kuskil kolm aastat tagasi käisin Veneetsias esimest korda ja peale seda teadsin,, et siia ma tulen kohe kindlasti kunagi tagasi. Kõik need head mälestused ja tuttavad tänavad tulid meelde. Ainuke kurb asi sell juures oligi, et me saime seal liiga vähe olla. Sõitsime kokku kuskil üheksa tundi, et nautida kaks pool tundi Veneetsiat, mida on kohe kindlasti liiga vähe, aga samas, vähemalt midagigi!

  



Artur:
Sellel nädalal oli 4 tööpäeva, tööpäevad üsnad sarnased eelmistele nädalatele, kuid olen saanud nüüd mõned korrad kliente värvida. Laupäeval käisime Veneetsias mis mulle väga meeldis, kahju, et saime nii vähe aega olla seal.



Keiti:
Mina saan iga nädalaga midagi uut proovida. Näiteks nüüd kolmandaks nädalaks olen saanud teha ühe meestelõikuse, terve pea kiilakaks muidugi 😀 Endiselt saan veel ka päid pesta ja föönitada ning koristustöid teha.
Laupäeval külastasime Veneetsiat, seega meie päev algas väga varakult. Juba kella 7 aeg pidime oleme valmis ning asuma teele. Bussisõit  Veneetsiasse kestis 5h teatud asjaolude tõttu, seega vaba aega oli meil väga vähe millest on kahju, sest oleks tahtnud natuke rohkem avastada.
Muidu on kõik väga tore, aga tahaks juba lumisesse Eestisse jõulumeeleolu nautima minna.

 


Katrin:
Kolmas nädal on läbi ja ma olen veel rohkem harjunud Itaaliaga, ja tunnen ennast juba täitsa mugavana siin. Salongi praktikal eriti muutusi pole, juuksuri töid teha ei saa, ainult vaatan, koristan ja pesen päid. Laupäeval käisime Veneetsias, ning pühapäeval käisin veel kord San Marinos millesse olen nüüd armunud!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar