pühapäev, 8. detsember 2019

Neljas nädal! 02-08.12



Johanna:
Seda kirjutades ongi kuu aega juba siin oldud! Uskumatu! Neljas nädal möödus mul kuidagi täiesti lennates. Sain ühe meestelõikuse teha uue asjana. Muidu varasemad tegevused enamasti. Aitan oma kahte juuksurit ikka nii palju kui nad lubavad 🙂. Kolmapäeval pakkus mu tore tutor Giovanna välja, et kas ma sooviksin, et mul värvitaks. Ma olin aga otseloomulikult nõus! Mulle tehti triipe ning lõigati otsi. Olen väga, väga rahul! Nädala lõpetasime laupäeval kõik koos väljas söömas käimisega. 
Järgmisel nädalal ka veel mõned päevad ja saabki juba praktika läbi ja aeg Eesti poole tulema hakata. Uskumatu!!

 

Janeli:
Tööl kulgeb samaviisi, sellest nädalast usaldasid nad mulle värvide segamise. Kohati on küll raske, sest nad ütlevad mulle itaalia keeles mis värv, vesiniku ja segamissuhtega on vaja segu teha aga õnneks siiamaani olen ilusti hakkama saanud. (Eks üks äraarvamis mäng see on). Sellel nädalal kaunistasime kõik koos ka salongi ära. Mulle küll meeldib oma praktika koht aga ootan väga ka koju tulemist. 

Giulia
 


Artur:
Neljas nädal väga ei erinenud teistest, kõik tundub nädalast nädalasse sama. Võibolla läbisaamine töötajatega muutub aina paremaks. Ootan juba viiendat nädalat ja koju minekut 🙂

 

Katrin:
Neljas nàdal sai làbi. See nàdal oli kuidagi eriti tavaline ja igav. Reise polnud, salongi töö oli vàga rutiinne - põhimõtteliselt sai lihtsalt seista 8 tundi Burgas ja vaadata mida teevad teised juuksurid. Aga loomulikult sai ka karvu pühkida ja koristada. Muid töid kahjuks ei anta. Aga neljandaks nàdalaks Olen juba sellega harjunud, ja juba ei loodagi, et lubatakse nàidata oma oskusi. Nàdala sees oli ka kerge külmetus - selle tõttu polnud ka tervist, ega tuju. Südame soojaks teevad ilusad Itaalia tànavad, mis on nüüd jõuludeks kaunistatud ja loomulikult Itaalia toit!

 

Keitti:
Neljas nädal on juba möödas ja varsti ongi koju minek!
Sellel nädalal mingeid uusi põnevaid tööûlesandeid ma ei saanud, aga nûüd neljandaks nädalaks olen ma juba harjunud oma tavapäraste ûlesannetega. Salongis olemine on läinud nädalatega aina kergemaks, sest juba järgmine nädal on ju viimane 😮
Aeg on läinud ikka väga ruttu tegelikult ja ei ole sellist tunnet, et oleks siin juba neli nädalat olnud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar