reede, 13. detsember 2019

Viies nädal! Ehk VIIMANE!!!

Ja ongi käes viimane praktika nädal Itaalias! Kui aus olla, siis aeg läks väga kiiresti, päevad olid kohati pikad aga nädalad jällegi väga lühikesed.
Usun, et tegelikult praktikal olles saime kõik siit väärt kogemuse. Tutvusime uue kultuuriga, sõime imelisi roogasid, purssisime itaali keelt, saime iga päev toriseda kui halb bussiliiklus siin on, nautisime sügist mõningad nädalad rohkem ja palju muud..



Johanna:
Uuel nädalal oli vaid kolm tööpäeva ning saigi see salongi trall läbi. Need kolm päeva möödusid täiesti tavalises rutiinis. Ning seejärel andsin neile kingituseks kommikarbi ja pudeli Vana Tallinnat ning oligi kõik. Ütlesin “Ciao” ja läinud ma olingi 😃. Siin oli tore ja vahva, kuid võiks juba kodu poole liikuma hakata küll.
Ei kahetse, et tulin, oli ikka väärt kogemus, näha elu/olu siin Itaalias. 🙂



Janeli:
Mina saan nüüdseks oma “to do list”i kaks linnukest kirja panna. Elamine + töötamine välismaal. Olen ülimalt rahul, et esitasin endale sellise väljakutse ja tulin siia. Eks iga päev siin ka lill ei ole olnud aga päevad ei olegi vennad. Soovitan kõigile soojalt kasutada Erasmus programmi, et ennast proovile panna ja näha maailma. Minu viimane nädal oli üpriski sama eelnevatega, õppisin juurde uusi nippe föönitamisel ja ootan kuna saaksin neid juba rakendada. Igastahes, väärt kogemus ja ootan juba koju tulemist!

 

Artur:
Hei hopsti, saigi praktika Itaalias tehtud. 5 nädalat tundus väga pikk alguses aga nüüd on selline tunne, et aeg lendas maru kiiresti. Olen oma salongiga rahul, tiim oli väga sõbralik ja toredad, loomulikult oleks tahtnud rohkem erialaselt teha 😊 Nüüd veel ainult oodata koju minekut!

 

Keitti:
Minu viimane nädal Itaalias möödus kiirelt. Sain lõpuks teha ka juuste värvimist ja nägin kuidad tehakse rastapatse. Viimasel salongipäeval tegime ülemusega mälestuseks ka ühe pildi.
Nüüd olen ma juba rohkem kui valmis koju minekuks 😀


Katrin:
Viies nädal ongi peaaegu làbi ja sellega lōpeb ka meie Itaalia prax. See nàdal oli vàga kiire, ma isegi ei màrkanud kuidas aeg lendas. Salongis kàisin kaks pool pàeva, nagu tavaliselt sain jälgida juuksureid ja koristada.
Viimased ostusd ja kingituses on leitud ja ilusti kohvrisse pakitud, viimased pastad ja pitsad on àra söödud. Aeg on minna tagasi kodumaale ja valmistuda jõuludeks!

 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar